Přijímání a vyřizování stížností v Nemocnici Sokolov
Snahou a cílem všech zaměstnanců Nemocnice Sokolov (dále jen NS) je spokojený pacient.
Pokud i přesto nejste spokojeni s poskytnutou zdravotní péčí nebo chcete upozornit na konkrétní nedostatky související se zdravotními službami, můžete podat stížnost.
Forma podání stížnosti
Stížnost se podává písemně, ústně nebo v elektronické podobě na tyto kontakty:
- dopisem odeslaným na adresu: Nemocnice Sokolov, kancelář ředitele, Slovenská 545,
356 01 Sokolov
- elektronicky: adlofova@nemosgroup.cz
- ústně: Nemocnice Sokolov, kancelář ředitele, Slovenská 545, 356 01 Sokolov
Místem pro podání stížností je:
- v pracovní dny v době od 7:00 do 15:30 hod. kancelář ředitele
- v mimopracovní dny a v době od 15:30 do 7:00 hod. centrální registr nemocnice
V případě ústní stížnosti, kterou není možné vyřídit ihned při jejím podání, vyplní zaměstnanec NS tiskopis „Záznam o stížnosti“, který podepíše stěžovatel a přijímající zaměstnanec. Kopie protokolu bude předána stěžovateli, pokud o její vydání požádá.
Písemně podaná stížnost musí obsahovat:
- jméno a příjmení stěžovatele
- adresu a vlastnoruční podpis stěžovatele
- vylíčení podstatných skutečností, které jsou podnětem ke stížnosti
Další postup vyřizování stížností
Lhůta na vyřízení stížnosti je 30 dní ode dne jejího doručení. Tato lhůta může být v odůvodněných případech prodloužena o dalších 30 dní s tím, že důvody budou oprávněnému stěžovateli neprodleně sděleny.
O vyřízení řádné stížnosti bude stěžovateli podána písemná zpráva, která bude obsahovat zjištěné skutečnosti a závěry, případně přijatá opatření k nápravě a nabídku k osobnímu jednání.
Pokud stěžovatel opakuje stížnost, která již byla řádně prošetřena a vyřízena, aniž by uvedl nové skutečnosti, nebude tato stížnost již znovu šetřena. Stěžovatel bude o tomto postupu písemně vyrozuměn.
U ústní stížnosti, která byla vyřízena ihned při jejím podání, se písemné vyrozumění nevyhotovuje.
Šetření stížnosti se řídí vnitřními předpisy NS.
Pokud stěžovatel s vyřízením stížnosti nesouhlasí, může stížnost podat odboru zdravotnictví Krajského úřadu Karlovarského kraje:
Krajský úřad Karlovarského kraje
Závodní 353/88
360 21 Karlovy Vary
Tel.: 354 222 300